Aduan & Maklum Balas Pelanggan FPHP

Borang Aduan dan Maklum Balas Pelanggan Fakulti Pengurusan Hotel dan Pelancongan (FPHP) ini adalah bertujuan untuk mengenalpasti ruang dan peluang penambahbaikan dalam penyampaian dan pengurusan perkhidmatan FPHP yang lebih berkesan.
 
Setiap aduan dan maklum balas adalah SULIT serta digunakan bagi tujuan penambahbaikan sahaja.
Image
Image
Image
Image

Contact Us

Faculty of Hotel and Tourism Management
UiTM Selangor

Puncak Alam Campus
Selangor Darul Ehsan, MALAYSIA

Pejabat Dekan : +603-3258 7601  | Kaunter Pejabat Am : +603-3258 7615   |  Fax : +603-3258 7750

https://www.uitm.edu.my/dev/images/images/icons/facebook.png

https://www.uitm.edu.my/dev/images/images/icons/twitter.png

https://www.uitm.edu.my/dev/images/images/icons/instagram.png

https://www.uitm.edu.my/dev/images/images/icons/youtube.png

https://www.uitm.edu.my/dev/images/images/icons/google-maps-uitm.png

https://www.uitm.edu.my/dev/images/images/icons/waze-uitm.png

 

 

 

Copyright © 2020 FHTM. All Rights Reserved

Main Menu